Poprzednie wpisy:

Następne wpisy:


Rewolucyjność w badaniach Kosińskiego polegała na

skuteczne pozycjonowanie

W 2012 roku polski psycholog Michał Kosiński wykorzystał metodę OCEAN, czyli opartą na teorii wielkiej piątki metodę badania osobowości. Pomimo że sama metoda powstała w latach osiemdziesiątych ubiegłego stulecia o tyle, aby trafnie określić profil osobowościowy danej osoby, wymagane było udzielenie odpowiedzi na dziesiątki pytań. Rewolucyjność w badaniach Kosińskiego polegała na tym, że jako pierwszy wykorzystał metodę OCEAN w analizie profilu w mediach społecznościowych, a dokładniej na Facebooku. Udowodnił, że analizując treść polubionych przez osobę treści, można trafnie określić jakim typem osobowości jest.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


Jakie są nieetyczne techniki pozycjonowania?

skuteczne pozycjonowanie


W związku ze stale rosnącym zainteresowaniem oraz zapotrzebowaniem na pozycjonowanie wykorzystuje się różne techniki. Niektóre z nich są jednak uważane za nieetyczne, ale co to tak naprawdę znaczy? Mianem nieetycznych technik pozycjonowania określa takie działania, które nie są zgodne z zaleceniami osób tworzących strony oraz takie, które nie są akceptowane przez twórców wyszukiwarek. Jedną z takich metod jest nadmierne nagromadzenie słów kluczowych. Innym przykładem nieetycznej techniki jest używanie słów kluczowych, które są niezgodne z treścią. Ukrywanie słów kluczowym pod jakimś tłem lub umieszczenie ich tak, aby były niewidoczne również jest zaliczane do działań nieetycznych w pozycjonowaniu.



edytuj kod, krótka definicja z Wikipedii

Metoda ta w rozumieniu praktycznym i komercyjnym jest rozwiązaniem świeżym. Nie mniej jednak analiza kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa ukazuje skuteczność tego nurtu, oraz pozwala zauważyć że stosowanie content może skutecznie zmniejszyć koszta przeprowadzanej kampanii.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


Dodane: 01-12-2018 07:33

Widok do druku:

skuteczne pozycjonowanie